ya allah :'(

cinta dan tangisan memang telah menjadi sahabat ! apabila adanya perasaan cinta pasti akan ada tangisan kan ? seperti yang dilalui oleh aku sekarang . yeah apabila aku merasakan sebuah kebahagian yang selama ini aku cari cari tapi sebenarnya tak jauh hanya ada depan mata aku , dan setelah aku merasai kebahagian itu   pasti ada kesedihan dan tangisan yang selalu menemani malam dan siang aku juga menjadi sebuah mimpi buruk terhadap aku .

segala yang berlaku seperti mimpi ngeri buat aku , seperti pukulan yang sangat berbisa terhadap aku . tapi kenapa ? kenapa semua yang terjadi sangat menyakitkan ! kau mintak aku jujur , aku JUJUR ! tapi kau ? kau tak mampu nak bagi aku kejujuran kau ! yang selama ini hanya itu yang aku harapkan dari kau ! kau hancurkan segala yang aku bina , kau runtuhkan segala yang aku pertahan . kejujuran sangat penting dalam setiap hubungan ! dengan kejujuran kau yang mampu buat aku bertahan ! yang mampu membuat aku menjalani semuanya dengan redho dan KUAT !

aku tak mampu ! aku tak boleh bohong perasaan aku yang terlalu sayangkan kau ! yang terlalu berharap pada kau , yang terlalu ingin kau sentiasa di samping aku walau apepun keadaannya . aku rasa rindu bila kau jauh . aku rasa saket untuk lupakan segalanya . aku cuba buang perasaan aku terhadap kau ! tapi itu sama seperti menyakitkan perasaan aku , seperti menghiris berkeping-2 perasaan aku ! aku tak mampu menutupi perasaan bahawa aku sangat sayang kan kau ! 

hanya Allah yang tahu perasaan aku , yang sentiasa mendengar rintihan aku , dan yang sentiasa ada dekat dengan aku . aku buntu ! aku taktahu nak buat apa . selain aku berdoa supaya aku mampu harungi ini semua dengan hati yang kuat dan tabah ! semoga aku mampu menjdi seorang perempuan yang berhati tegar . 

Ya Allah permudahkan lah segala urusan hamba ! berikan hamba kekuatan untuk semua ini :'(


assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)